1/17/2012

2012 Wishes

Uuden vuoden lupaukset. Viime vuonna en tehnyt kuin yhden lupauksen, mutta sekin meni heti alkuunsa pipariksi. Tavallaan en olisi edes voinut vaikuttaa siihen, mutta yritin kovasti. Tänä vuonna en lupaa pelastaa kenenkään henkeä, ellen sitten koiran, mutta muuten elämää suuremmat tehtävät saa jäädä.

1 - Laihduta. Ei kyllä ole tarkoitus pudottaa painoa, koska olen jo ihanne painossa, mutta kiinteytyminen ja fyysisen kunnon nostaminen on tarpeen. Pitkät sairaslomat ovat vaatineet veronsa ja kesän raskas työ vaikutti ruokailuun. Sitä pisti suuhunsa mitä vain tai sitten ei mitään. Tällä viikolla saan salikortin ja siitä alkaa matka hyväkuntoista kesää!



2 - Pidemmät ja terveet hiukset. Mulla on jo oikeasti kiitettävän mittainen tukka, pidempi kuin moniin vuosiin. Haluan näihin silti vielä pituutta ja vahvuutta. Kaikki omaa karvaa, en pidennyksiä. Tuuhennoksia olen harkinnut. Kohta on vuosi siitä kun värjäsin hiukset, voi olla että kevään mittaan pistän vähän raitoja. Olen tosiaan luopunut näiden värjäämisestä ja hupsista, niin ne on kasvaneet nopeammin.



3 - Itsensä löytäminen. Päästä henkiseen tasapainoon ja tuntea itsensä vielä paremmin. Selvittää myös mitä haluan elämältä ja missä opiskella. Se ei olekaan helppoa, mutta aika auttaa.




4 - Tulla henkisesti vahvemmaksi. Monet sanovat, että sä olet niin vahva ja reipas, mutta aina on parantamisen varaa. Olen paljon joutunut kokemaan, mitä ei moni samanikäinen ole edes ajatellut. Onhan se muuttanut mua ihmisenä, mutta hyvä pohja se on tuleville vastoinkäymisille.



5 -  Antaa anteeksi ja unohtaa. Anteeksi antaminen ei ole ongelma, unohtaminen on. On paljon hyvin vanhoja asioita, sanotaan noin 5vuotta vanhoja asioita, jotak kummittelevat vieläkin päässä. Tänä vuonna haluan päästä niistä eroon ja unohtaa.


6 - Juhlia enemmän. En ole päässyt paljoa ulos vuosiin, joten nyt on aika pitää vähän hauskaa. Olenhan sen ansainnutkin. Eikun kaikki ystävät meille kylään kun remontti ja sisustus on valmis!



7 - Olla onnellinen. Ennen kaikkea tämä. Millään muulla ei ole niin suurta merkitystä kuin tällä! Haluan kerrankin olla onnellinen, sen hyvän ja uskomattoman tunteen. Tunnelin päässä näkyy jo valoa ja hyvältä vaikuttaa.

Kuvat tarjosi ihana weheartit.com

2 kommenttia:

  1. Ihana tää <3 Toi 3 oli aika hyvä, olis mullekin ihan paikallaan läytää ittensä kunnolla. Joskus tulee semmosia hetkiä kun tuntuu et kaikki on väärin tai usein alan miettimään että mitä elämältä oikeen haluan.. Ja että onko tää mun elämä nyt semmosta mitä tahtoisin... Ja haluaisin olla myös parempi minä. Usein kun väsymys ja stressi aiheuttaa kireen pinnan ja sun muuta... lisää stressiä :D

    VastaaPoista
  2. Nii ja juhlia pitää enemmän, mun myöskin! Mut onneks me voidaa bilettää yhessä! :)

    VastaaPoista

Thanks for your lovely comment!

Suuri kiitos kommenteista, olethan asiallinen!